wtorek, 13 sierpnia 2013

DZISIEJSZE ZAKUPY KOSMETYCZNE

Dziś szybki post z zakupami z dzisiejszego dnia ( zdjęcia robione przy sztucznym oświetleniu :( , niestety jeszcze nie wszystkie produkty, ale do rzeczy.

Po pierwsze zakupy z YVES ROCHER: dwa żele po 8,90 do nich dostałam jako niespodziankę cień do powiek.


Zakupy  TESCO, likwidują kosmetyki f&f dlatego też nabyłam lakier i podkład po 4 zł !!!


Plasterki IKEA niezawodne na letnie obtarcia 4,99 zł


 I standardowo SUPERPHARM: KREM SCHOLLa oraz kapsułki OPALIZER
Miałyście coś z tych rzeczy? Jakie są wasze opinie?


I na pożegnanie pozdrowienia od IKEAowskiego raka :)


10 komentarzy:

  1. ja używałam żeli pod prysznic z yr...jako, że w tym pracuje nie ma możliwości skuszenia sie na testowanie :)) super się pienią ale zapachy do mnie nie przemawiają..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych rzeczy, które kupiłaś. Zakupy bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy.Jestem ciekawa żeli z YR. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa żeli z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam już tego kremu do stóp i paznokci,świetny ;)

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zele pod prysznic fantastycznie pachna;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele z YR wyglądają zachęcająco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele i lakier wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio broniłam się przed zakupem tego kawowego żelu pod prysznic z YR ;) ciekawa jestem tych kosmetyków z F&F jeszcze nigdy nie wpadły w moje łapki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń