środa, 28 sierpnia 2013

BEBEAUTY BIEDRONKOWY ŻEL PEELING OCZYSZCZAJĄCY

Dziś kolejny post z Biedronkowym produktem. Tym razem jest to normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy. Produkt jest dość tani i dobrze oczyszcza skórę. Niestety niezbyt dobrze sprawdza się przy skórze trądzikowej. Więcej o nim poniżej. Miałyście już z nim do czynienia, a może polecacie inne produkty?



Według mnie:

Plusy:

+ delikatny
+ nie uczula
+ ładnie pachnie
+ cena
+zapach
+wydajność

Minusy:

- nie radzi sobie z trądzikową skórą

11 komentarzy:

  1. dobrze, że napisałaś o tej trądzikowej. Już się poniekąd ucieszyłam.. no ale lepiej wiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. U to nieciekawie. Ja akurat siebie nie zauważyłam tego efektu, pewnie zależy od skóry :)

      Usuń
  3. Mam już drugie opakowanie tego żelu,bardzo go polubiłam ,choć faktycznie z cerą trądzikową może cobie nie poradzić,ale mi to tak bardzo nie przeszkadza ponieważ z cerą mam problemy jedynie przed okresem.Ale u mnie niestety jest jakiś niewydajny,może za dużo go używam ale jak za te 5 zł na dwa tygodnie to nie jest drogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem, ja używam dwa razy dziennie i starcza na około 3-4 tygodnie.

      Usuń
    2. Ja używam go rano ,pot ym jak wrócę z miasta do domu,po ćwiczeniach no i wieczorem więc trochę tego jest(naszczęscie mnie nie wysuszył przy tak częstym używaniu) ale i tak bardzo go lubię

      Usuń
  4. jest jak dla mnie zdecydowanie moim numerem 1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się z nim polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie testuje żel z tej serii :) póki co wydaje się nawet nawet może jak mi spasuje to kupie też ten żel - peeling

    OdpowiedzUsuń