niedziela, 11 sierpnia 2013

ANTYPERSPIRANT ADIDAS 3ACTION

Antyperspirant to produkt, który używam każdego dnia niezależnie od pory roku. Cenię sobie delikatne, nie duszące zapachy, które zarazem dobrze radzą sobie przez ok. 12 godzin. Myślałam, że tak będzie także w tym wypadku, ale nie do końca. Produkt dobrze sprawdza się wiosną, jesienią i zimą, jednak przy upałach zbytnio się nie sprawdza. Po 2-3 godzinach przestaje chronić i zostawia białe ślady. Używałyście go? Jakie macie doświadczenia? Może macie jakieś godne polecenia antyperspiranty?


Według producenta:

Adidas Action 3 Control dla skóry normalnej zapewnia wysoki poziom aktywnych składników dla doskonałej ochrony. To wysokiej jakości dezodorant antyperspiracyjny, który wchłania pot z powierzchni skóry. Został stworzony we współpracy ze sportowcami, po to, by zapewnić optymalne działanie. Jest wyjątkowym antyperspirantem nowej generacji, który zapewnia doskonałą skuteczność, gwarantuje dodatkową ochronę i uczucie suchości przez cały dzień.



Według mnie:

Plusy:

- ładnie pachnie
- jest wydajny
- nie uczula
- ma wygodne opakowanie
- dobrze sprawdza się wiosną, jesienią i zimą

Minusy:

- zupełnie nie radzi sobie z upałami
- pozostawia wtedy białe ślady

Ocena: 3/5



6 komentarzy:

  1. Nie miałam, ja używam najczęściej z Rexony

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam różowy z adidasa, ale jedyne co robił to ładnie pachniał, chyba najlepsze są z rexony tak z mojego doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam niebieski , słabo się sprawdzał teraz używam Rexony i jest super :) nawet w największe upały

    OdpowiedzUsuń