poniedziałek, 26 sierpnia 2013

2w1 MASECZKA Z GLINKĄ MAROKAŃSKĄ YVES ROCHER

Pierwszy raz miałam okazję wypróbować maseczkę YVES ROCHER  z glinką marokańska dzięki mini opakowaniu, które dostałam do zakupów dzięki karcie stałego klienta. Aktualnie jestem w posiadaniu dużego opakowaniu, które jest niezwykle wydajne i wspaniale oczyszcza skórę. Miałyście już z nią do czynienia? A może stosowałyście podobne produkty?




Według producenta:

Maseczka z glinką marokańską oraz olejkiem arganowym z upraw ekologicznych zapewnia oczyszczoną, promienną skórę oraz sprężyste, jedwabiście lśniące włosy

Według mnie:

Plusy:

+ oczyszcza twarz
+ niweluje świecenie skóry
+ wyrównuje skórę
+ ładnie pachnie
+ jest wydajna
+ rozświetla
+ jest łatwo dostępna ( także w sklepie online)
+ często można ją kupić na promocji

Minusy:

- trzeba uważać aby nie pobrudzić ubrania

2 komentarze:

  1. O tego produktu akurat z Yves Rocher nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem,że seria wśród klientek jest bardzo chwalona, ale sama nie próbowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń