środa, 3 lipca 2013

TOŁPA NIEZAWODNY PRODUKT 4W1 ŻEL MASKA PEELING

Dziś chciałabym wam przedstawić produkt 4w1 firmy TOŁPA dla strefy T. Produkt możemy stosować jako maseczkę, peeling mechaniczny, peeling enzymatyczny oraz żel. Kosmetyk składa się z dwóch saszetek po 6 ml, osobiście zużywam połowę saszetki. Osobiście uwielbiam kosmetyki firm, które nie zawierają dodatkowych ulepszaczy, barwników i substancji zapachowych. To właśnie znalazłam w produkcie tołpa. A jak działa maseczka? Zapraszam do przeczytania opinii. 


Według producenta:

Innowacyjny, hypoalergiczny produkt łączący działanie czterech preparatów: peelingu mechanicznego, enzymatycznego, maski i żelu do mycia twarzy. Peeling odblokowuje pory i zapobiega powstawaniu zaskórników. Maska reguluje wydzielanie sebum, łagodzi podrażnienia i zwęża rozszerzone pory. Żel do mycia twarzy głęboko oczyszcza, eliminuje toksyny. Skóra jest czysta, odświeżona, wygładzona i odzyskuje zdrowy koloryt.

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze oczyszcza skórę
+ nie podrażnia
+ nie wysusza skóry
+ jest wydajny
+ dobrze się rozprowadza
+ delikatnie pachnie

Minusy:

- cena 7,50 zł ( w porównaniu do wielu masek dostępnych na rynku)


Ocena: 4,5/5 Polecam

4 komentarze:

  1. Świetny produkt zaszokowało mnie tylko, że cena 7,5 zaważyła na negatywnej ocenie produktu, dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprecyzowałam, większość masek dostępnych w drogeriach kosztuje ok 4zł :)

      Usuń
  2. nie miałam, ale Twoja recenzja zachęca do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń