piątek, 26 lipca 2013

SPRAY ODŚWIEŻAJĄCY DO STÓP FUSSWOHL Z ROSSMANNA

Dziś przedstawię wam moją opinię o kolejnym produkcie przydającym się w lecie, a mianowicie sprayu odświeżającym do stóp FUSS WOHL DEO. Natchnęłam się na niego rok temu podczas zakupów w ROSSMANNIE, moją uwag zwróciła szczególnie jego cena, z tego co pamiętam 5,99 zł, dlatego długo się nie zastanawiałam i wrzuciłam do do koszyka. Ogólnie bardzo lubię produkty firmowe ROSSMANNA, mimo niskiej ceny działają dobrze lub bardzo dobrze, a jak sprawdza się spray? Zapraszam do przeczytania opinii. A Wy macie jakieś sprawdzone produkty do stóp na lato?







Według producenta:

Odświeżający dezodorant do stóp dzięki nowej formule niezawodnie chroni przez całą dobę, ponieważ zawiera szczególnie skuteczne substancje czynne, które działają antyperspiracyjnie i zapobiegają powstawaniu nieprzyjemnego zapachu stóp.

Według mnie:

Plusy:

+ super wydajny
+ nawilża stopy
+ nie powoduje podrażnień
+ odświeża stopy
+ tani
+ nie zostawia klejącej warstwy
+ neutralizuje brzydki zapach

Minusy:

- pozostawia białe ślady na stopach
- nie zapobiega poceniu

Ocena: 3,5/5 

Jeśli nie masz problemów z nadmiernym poceniem oraz chodzisz w całych butach, naprawdę polecam :)

2 komentarze:

  1. też mam coś z tej rossmannowkiej serii do stóp, tylko nie pamiętam co i nie jest wcale takie złe ;) bynajmniej nie zostawia żadnych śladów

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się wybiorę do Rossmana :)
    obserwujemy? :P

    OdpowiedzUsuń