środa, 31 lipca 2013

ORZEŹWIAJĄCY, EKOLOGICZNY SZAMPON YVES ROCHER

Od kilku miesięcy używam ciągle szamponu SYOSS odbudowującego włosy, po wielu próbach doszłam do wniosku, że jest najlepszy, jednak podczas ostatnich zakupów w YVES ROCHER dostałam gratis (produkt niespodzianka z ulotki dla klubowiczów przy zakupie dwóch rzeczy, w moim wypadku dwóch żeli pod prysznic po 8,90) ekologiczny szampon do włosów. Ostatnio postanowiłam zabrać go na wakacje i... okazał się całkiem dobry. Wspaniały orzeźwiający zapach idealnie nadaje się na lato. Lubicie kosmetyki Yves Rocher? Może macie jakiś faworytów?



Według producenta:

Spraw, aby przyjemne chwile codziennej pielęgnacji stały się jednocześnie działaniem na rzecz środowiska naturalnego. Odkryj szampon do włosów z certyfikatem Ecolabel - Europejskim znakiem jakości produktu ekologicznego. Szampon jest odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, a dodatkowo przyjazny dla środowiska. Konsystencja jest transparentna, płynna. Szampon ma orzeźwiający i zawiera witaminę E oraz wyciąg z cytryny, które sprawiają, że włosy stają się miękkie i błyszczące.

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze się pieni
+ nie obciąża włosów
+ nie powoduje przetłuszczania
+ ładnie pachnie
+ nadaje połysk włosom
+ ma wygodne zamknięcie
+ nie uczula

Minusy:

- ma zbyt lejącą konsystencję

Ocena: 4,5/5

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam nic z tego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. również dostałam z ulotki, jeszcze nie używałam,ale wąchałam milion razy,bo pachnie bosko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję :)
    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń