środa, 10 lipca 2013

Jak dbać o stopy, czyli ogromna paczka od STEVEN


Jak już kiedyś wspominałam od lat zmagam się z nad potliwością stóp i dłoni, w zestawieniu z wypryskiem alergicznym lato jest dla mnie istną traumą. Muszę zarówno dobierać odpowiednie, nie przesłuszające skóry kosmetyki, przewiewne i oddychające buty wykonane z naturalnych materiałów oraz oczywiście odpowiednie skarpetki. Dlatego też postanowiłam nawiązać współpracę z producentem skarpet.  W ostatnim tygodniu wymieniłam kilka maili z Panią Aleksandrą z firmy STEVEN i już w poniedziałek, w moich drzwiach pojawił się Pan kurier w dość dużym kartonem. A co się w nim znalazło? Może mieliście już do czynienia z  produktami tej firmy?


Stopki bambusowe i z jonami srebra

Bawełniane stopki


Bawełniane skarpetki


Ażurkowe skarpetki i jeszcze jedne stopki


Dwie pary ciepłych rajstop



Już niedługo post poświęcony dbaniu o stopy, w którym podzielę się z wami opinią o produktach tej firmy.

4 komentarze:

  1. O ho ho, ale fajnisia paczuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja dostałam od nich paczkę :)
    już nawet jedną parę skarpetek zrecenzowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyprawka na stopy, można tak to ująć :)
    Teraz pora letnia, to jeśli rajstopy, to cienkie, a skarpety - stopki albo ich brak. Wtedy przydałyby się jakieś rady, bo stopy w letnim obuwiu często zdzierają skórę i tego typu podobne.

    OdpowiedzUsuń