niedziela, 14 lipca 2013

Gładkie nogi nie tylko w lecie, czyli krem do depilacji Joanna sensual

Jak uzyskać efekt gładkich nóg na dłużej? To pytanie zadaje sobie wiele kobiet. Na rynku mamy bardzo duży wybór produktów m.in maszynki, kremy, plastry, depilatory, czy zabiegi epilacji. Ja najczęściej używam kremów i rzadziej maszynek. Na początku lata natrafiłam na krem Joanna Sensual do wrażliwej skóry za 4,99 zł, więc długo się nie zastanawiając postanowiłam go kupić i przetestować. W pudełku znajdziemy krem, odżywkę oraz patyczek do nakładania kremu. Kilka dni temu postanowiłam wypróbować krem, postępowałam zgodnie z instrukcją, nałożyłam dosyć grubą warstwę kremu (prawie całe opakowanie) i trzymałam przez maksymalny czas, mimo to na moich nogach została prawie połowa włosów. Czy też miałyście ten krem? Może macie jakieś polecone produkty?




Według producenta:


Dzięki nowej formule krem zapewnia jeszcze szybszą i skuteczniejszą depilację włosów z delikatnych partii ciała.
Zawiera mleczko z awokado oraz ekstrakt rumianku, które działają łagodząco i nawilżająco.
Zapewnia szybką i skuteczną depilację delikatnych partii ciała
jest bezbolesny i wygodny w użyciu
posiada przyjemny, świeży zapach
dodatkowo w opakowaniu znajduje się saszetką z emulsją nawilżająco-łagodzącą
pozostawia gładkie i aksamitne w dotyku ciało

Według mnie:

Plusy:

+ nie podrażnia skóry
+ nie przesusza
+ cena

Minusy:

+ jest mało wydajny
+ nie dokładnie depiluje
+ brzydko pachnie ( jak każdy krem do depilacji)
+ źle się nakłada

6 komentarzy:

  1. Na mnie te kremy nie działają, chyba jestem za bardzo włochata XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę tego rodzaju depilacji :/ Kremu moich włosków nie osłabiają, mimo że wcale nie jestem owłosiona :D Po prostu działają zbyt słabo :( Jak piszesz, ten przynajmniej nie podrażnia. A miałam kiedyś z Eveline do skóry wrażliwej, a myślałam że mi skórę wypali! :O Także nie polecam :D
    PS. Ładne tło bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie jestem mocno owłosiona* :D

      Usuń
  3. używałam z Veet i jakoś szczególnie też nie byłam zachwycona :)
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie kremy do depilacji są niestety nic nie warte, różnią się między sobą tylko firmą i ceną... niektóre nawet uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam http://brygid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń