wtorek, 2 lipca 2013

EMOLIUM KREM BARIEROWY

Od lat zmagam się z problemem alergii, której przejawia się m.in licznymi podrażnieniami skóry. Jak co roku pojawiło się już w marcu :( Problem zaczyna się kiedy przychodzi lato i sezon na odkryte buty. Liczne maści i spraye od dermatologa pomagają tylko częściowo, gdyż zazwyczaj przesuszają skórę. Z pomocą przychodzą mi wtedy kremy ochronne. Ostatnio po raz kolejny zdecydowałam się na zakup KREMU BARIEROWEGO EMOLIUM.  Ja w swojej aptece zapłaciłam za niego 24,99 zł za tubkę 40 ml, nie jest to niska cena ale warta swojego, już po pierwszym użyciu przynosi znaczną ulgę i dobrze nawilża przesuszone miejsca. A wy macie jakieś sprawdzone produkty na przesuszoną skórę ?





Według producenta:

Silnie regenerujący krem do pielęgnacji skóry z alergicznymi i niealergicznymi zmianami kontaktowymi oraz zniszczonej i popękanej. Doskonała ochrona skóry narażonej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych, takich jak detergenty, mróz, wiatr, przesuszone powietrze.

Krem barierowy:
- chroni przed wpływem czynników zewnętrznych,
- regeneruje mikrourazy naskórka,
- chroni przed ponownym wystąpieniem zmian.

Substancje aktywne: Fomblin HC/R (4%), Olej silikonowy (2%), Tephroline (2%), Olej canola (1,5%), alantoina (1%), polimer błonotwórczy (1,5%)

Według mnie:

Plusy:

+ Dobrze natłuszcza
+ Nie podrażnia
+ Dobrze się wchłania
+ Ochrania
+ Wydajny
+ Przynosi ukojenie

Minusy:

- Cena

2 komentarze:

  1. tez mam AZS i krem emolium, tyle ze nie barierowy. niestety nie bylam z niego specjalnie zadowolona. najbardziej pomaga mi krem, ktory ukręciłam sobie sama. leczy skore w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego działa coś innego, w moim wypadku krem barierowy działa świetnie. A swoją drogą dobrze dobrany krem wyrabiany jest najlepszy :)

      Usuń