czwartek, 25 lipca 2013

Delikatny żel antytrądzikowy, czyli niezawodny Iwostin Purritin

Żel do mycia twarzy jest obowiązkowy w mojej łazience może dlatego, że nigdy nie mogłam się przyzwyczaić do toników. Na IWOSTIN PURRITIN żel do mycia twarzy kupiłam przy okazji zakupów w Superpharm za 9,99 zł. Przy takiej cenie stwierdziłam, iż muszę go wypróbować. Zazwyczaj używam żeli La Roche Posay Effaclar oraz Vichy Normaderm, jednak muszę przyznać, że Iwostin sprawdza się dość dobrze i w okresie letnim może swobodnie rywalizować z tymi markami. Miałyście już do czynienia z produktami Iwostin Purritin? Jak na was działają?



Według producenta:

Dokładnie oczyszcza skórę
Normalizuje pracę gruczołów łojowych
Ogranicza rozwój bakterii P. acnes
Stymuluje regenerację naskórka
Nie podrażnia i nie wysusza skóry
Nie zawiera mydła
Nie wysusza skóry

Według mnie:

Plusy:

+ Delikatny zapach
+ lekka konsystencja
+ dobrze oczyszcza skórę
+ niweluje przetłuszczanie skóry
+ goi drobne ranki
+ dobrze się pieni
+ ma wygodne opakowanie
+ świetnie sprawdza się w lecie

Minusy:

+ nie radzi sobie z większymi zmianami trądzikowymi

Ocena: 4/5

7 komentarzy:

  1. Miałam z tej serii krem i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś żel z tej serii i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozejrzałabym się za nim, ale nie mam dostępu do SP. Cały czas czaję się na żel z Vichy i chyba na niego się zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedys i nawet byl ok, tylkoze starszie mi przesuszal te pertie twarzy gdzie skora byla normalna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś go używałam. Kupiłam go za ok 20 zł. Podrażniał moją skórę i wysuszał. Do tego nie radził sobie z wypryskami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, to nie fajnie :( widać na każdego działa inaczej

      Usuń