czwartek, 18 lipca 2013

CAVIAR MANICURE, CZYLI NOWE ZDOBYCZE Z SEPHORY

Wczoraj podczas wyprzedażowych zakupów natchnęłam się na SEPHORE, przeszłam cały sklep i nic ciekawego nie zauważyłam, jednak przy wyjściu zwróciło moją uwage stojące na wystawie kolorowe pudełko z produktami do CAVIAR MANICURE ( CIATE CAVIAR MINI BAR) . Już kilka miesięcy temu chciałam kupić ten zestaw, jednak cena 79 zł odwiodła mnie od tego pomysłu. Tym razem zawróciłam, do sklepu, aby sprawdzić cenę i... 35,90, bez zastanowienia udałam się do kasy, gdzie zaopatrzyłam się jeszcze w trzy lakiery w soczystych kolorach po 3,90 zł. Dziś jedno zdjęcie zdjęcie, a wkrótce recenzja :) Co o nim sądzicie? Może już miałyście?








9 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ale ja nie przepadam za kawiorem na paznokciach.Strasznie nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z trwałością jest problem, ale czasem można sobie pozwolić :)

      Usuń
  2. Świetne, kiedy kupiłaś? Są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środę :) Nie mam pojęcia, zależy od miasta :P

      Usuń
  3. fajnie, że udało Ci się z tą promocją trafić :) pudełeczko bardzo fajne i idealne na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń