poniedziałek, 22 lipca 2013

BEBEAUTY CZYLI BIEDRONKOWY ZMYWACZ DO PAZNOKCI Z GLICERYNĄ

Na co dzień używam lakieru do paznokci, a co za tym idzie często też używam zmywacza do paznokci. Zazwyczaj zaopatrywałam się w niego w pobliskiej drogerii, jednak którejś niedzieli okazało się, że zmywacz właśnie się skończył, a ulubiona drogeria jest zamknięta. Z pomocą  "przyszła" Biedronka. Zmywacz BeBeauty z olejem kokosowym oraz gliceryną do najtańszych nie należy ( o ile się nie mylę 5,99), ale zakupu musiałam dokonać ale... teraz nie żałuję. Produkt ma bardzo wygodne, a zarazem wydajne opakowanie z pompką, dzięki czemu zużywamy tylko tyle zmywacza ile potrzebujemy, bez obawy o przypadkowe rozlanie.   


 

Według mnie:

Plusy:

+ wygodne opakowanie
+ duża wydajność
+ dostępność
+ radzi sobie z mocnymi lakierami
+nie przesusza
+ nie powoduje rozdwojenia paznokci

Minusy:

- cena

ocena: 4.5/5

7 komentarzy:

  1. Przymierzam się do niego i przymierzam... i kupię go na pewno od razu, gdy skończę swój obecny zmywacz :) Piszesz, że nie powoduje rozdwojenia paznokci i nie wysusza - to wg mnie ogromny plus, bo używałam multum zmywaczy, które siały spustoszenie na moim pazurkach :(
    Jaką ma pojemność ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się "przywiązałam" do mojego SENSIQUE z Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zmywacz, ale wersję różową i dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jedynie używałam tej starej wersji, ale ta też kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, sama go używam :)

    OdpowiedzUsuń