wtorek, 11 czerwca 2013

Współpraca nie tylko kosmetyczna

Dwa miesiące temu nawiązałam kontakt z agencją CREDO PR i kontakt się urwał, jednak dwa tygodnie temu dostałam maila z prośbą o podanie adresu i już po kilku dniach przyszedł kurier z ciężką przesyłką, początkowo myślałam, że to zamówione przeze mnie buty. Po otwarciu byłam zaskoczona zawartością pudelka, miałam otrzymać tylko kosmetyki, a dotarły również do mnie produkty spożywcze.  Wkrótce recenzje kosmetyczne.
A oto zawartość całej przesyłki:

Gorvita

- Żel na zmęczone nogi
- tabletki babka płesznik
- Żel pod oczy ze świetlikiem i kolagenem

Majonez kętrzyński

- Majonez
- Majonez chrzanowy
- Musztarda
- Piernik
-Babka cytrynowa





 



 


 





 Mieliście już do czynienia z produktami tych firm? Jakie są wasze opinie?




4 komentarze:

  1. nie miałam z niczym do czynienia, ale miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O taki żelik by się przydał zdecydowanie:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy współpracy :)


    Pozdrawiamy obserwujemy i zapraszamy do nas
    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń