czwartek, 13 czerwca 2013

Perfecta domowe spa zabieg zmiękczający do stóp

Wakacje już tuż, tuż każda z nas lubi sandały, klapki czy czółenka z odkrytym palcem, jednak te budy wymagają zadbanych stóp i tu zaczyna się problem kupić peeling czy krem jak tak to jaki? Ja ostatnio natrafiłam na produkt 2w1 firmy Perfecta z serii domowy pedicure ZABIEG ZMIĘKCZAJĄCY jest dwu fazowy produkt. Na początku masujemy peelingiem mokre stopy przez ok 5 minut, a następnie po osuszeniu nakładamy serum, którego nadmiar po 15 minutach dokładnie wmasowujemy.


Według producenta:

Peeling na bazie pumeksu ze skały wulkanicznej, olejku bawełnianego, ciekłej parafiny i alantoiny. Perfekcyjnie złuszcza zrogowaciały naskórek, pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku. Wspomaga krążenie, przez co rozgrzewa zziębnięte stopy.
 Zmiękczająca maska - serum na zrogowaciały naskórek stóp na bazie roślinno- witaminowego kompleksu zmiękczającego, arniki górskiej, ciekłej parafiny i alantoiny. Doskonale zmiękcza zrogowacenia, przyspiesza naprawę pęknięć naskórka i nawilża stopy.

Według mnie:

Plusy:

- wygodne opakowanie idealne na wyjazd
- dobra proporcje produktów
- nie podrażnia skóry
- ładnie pachnie
- dobrze nawilża
- w delikatny sposób złuszcza naskórek

Minusy:

- na razie brak

3 komentarze:

  1. zastanawiałam się ostatnio nad jego zakupem.Widzę że źle zrobiłam że zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio nad tym myślałam :)


    Pozdrawiamy i zapraszamy
    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń