środa, 19 czerwca 2013

H&M CITY ZOO LAKIERY DO PAZNOKCI ZA 5 ZŁ

Podczas zimowych wyprzedaży w H&M z ciekawości kupiłam zestaw dwóch lakierów do paznokci przecenionych z 15 zł na 5 zł. Bardzo lubię ostro różowe lakiery do paznokci dlatego też wybrałam ten zestaw ( był jeszcze z zielonym). Lakiery można używać razem lub osobno, często wykorzystuję brokat nakładając na  inne lakiery. Mimo swojej ceny lakiery dość długo utrzymują się na paznokciach. Jedyny problem możemy napotkać zmywając brokat. A wy jaki macie doświadczenia z lakierami H&M?







Według mnie:

Plusy:

+ dobrze się rozprowadzają
+ mają wygodne opakowanie
+ mają odpowiednią konsystencję
+ cena
+ pięknie się błyszczą
+ konsystencja nie ulega zmianie

Minusy: 

- problem ze zmyciem brokatu

Mimo to jestem bardzo zadowolona z tego kompletu :)

3 komentarze:

  1. nigdy ich nie mialam, chociaz czesto ogladam tam kosmetyki, nie kupuje wydaja mi sie ciut za tanie by byly dobre. Jak spisuje sie lakier?

    OdpowiedzUsuń
  2. na pazurkach wygląda ciekawie ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :) Lubię lakiery z sieciówek. Zobacz asortyment Topshopu, tam są fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń