wtorek, 28 maja 2013

BI-es LOVE FOREVER DEZODORANT

Dziś kolejny kosmetyk, który kupiłam w Biedronce. Tym razem jest to zielony dezodorant Bi-es, natrafiłam na niego podczas wyprzedaży kosmetyków. Dałam za niego bagatela 2,59 zł. Zapach spodobał mi się od razu, jednak podeszłam do całego dezodorantu sceptycznie, jednak po miesiącu użytkowania mogę stwierdzić, że jest godny polecenia.




Według producenta:
Odpowiednik DKNY Be Delicious.
Świeża, swobodna, bardzo młodzieńcza, dynamiczna kompozycja.
Podkreśla kobiecą indywidualność, odzwierciedla jej ciepło i czułość. Wyraża pożądanie.
Delikatna nuta kwiatowa, stanowiąca serce zapachu, to mieszanka zwiewnej magnolii, białej konwalii, róży i fiołka. Biała ambra w połączeniu z aromatami egzotycznych drzew, dodaje całości zmysłowej oprawy.

Według mnie:
Plusy:
+ ładny zapach
+ wygodne opakowanie
+ trwałość
+ wydajność
+ cena
+dostępność

Minusy:
- jak na razie brak




2 komentarze:

  1. może nie jest zły ale ja jakoś jestem sceptycznie nastawiona do takich wynalazków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tych dezodorantów w biedronce, jednak nie jestem zwolenniczką sprayów - wolę sztyfty :-)

    OdpowiedzUsuń