piątek, 22 marca 2013

SYOSS ANTI-GREASE SUCHY SZAMPON

Zazwyczaj unikam takich kosmetyków jak suchy szampon, czyli szybko odświeżających. Jednak czasami muszę gdzieś szybko wyjść, a nie mam czasu umyć włosów. W związku z tym, że kosmetyki SYOSS dobrze działają na moje włosy postanowiłam wypróbować suchy szampon tej firmy. Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zarówno zapachem ( dość miły jak na tego typu produkt) jak i  jego działaniem.



Według producenta:

Suchy szampon do szybko przetłuszczających się włosów. Daje 1 dodatkowy dzień świeżości i zapobiega przetłuszczaniu się włosów bez konieczności ich mycia. 
Sposób użycia: połóż ręcznik na ramionach i dobrze rozczesz włosy. Przed użyciem wstrząśnij dobrze pojemnik i rozpylaj krótkimi seriami z odległości ok. 20 cm. Masuj ręcznik głowę, a następnie wyczesz włosy. Usuń resztki szamponu, jakie mogły pozostać, strumieniem powietrza z suszarki. Zamknij korek po użyciu i przechowuj produkt w suchym miejscu. 

Według mnie:Plusy:

+ ładnie pachnie
+ jest wydajny
+ ma wygodne opakowanie
+ cena ( dość niska w stosunku do rywali)
+ szybko odświeża włosy
+ delikatnie je unosi

Minusy:

- nie sprawdza się u osób z ciemnymi włosami, gdyż może pozostawiać biały nalot 

Ocena: 4.5/5

1 komentarz:

  1. Właśnie tego białego nalotu nienawidzę i to skutecznie uniemożliwia mi stosowanie suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń