wtorek, 19 lutego 2013

TAFT LAKIER DO STYLIZACJI WŁOSÓW NA GORĄCO

Od dawna poszukuję dobrego lakieru do włosów, już przestałam zwracać uwagę na ochronę przed ciepłem i inne dodatki. Priorytetem jest dla mnie dobrze utrwalona fryzura niekoniecznie przez cały dzień, wystarczy kilka godzin. Za każdym razem lakier albo nadmiernie sklejał włosy, albo coś po prostu mi w nim nie pasowało. Tak też było z Taft Heidi’s Heat Styles Lakier Do Włosów. W tym jednak wypadku lakier powoduje u mnie efekt snopka siana czyt. moje włosy wyglądają mniej więcej tak jak po natapirowaniu balonem. Być może tak efekt stwarza na moich włosach. Jakie są wasze doświadczenia?

Według producenta:

Lakier dodaje blasku włosom i utrwali je nawet do 24 godzin. Jednocześnie zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Specjalna formuła Taft chroni włosy również przed wiatrem, wilgocią, a także przed promieniowaniem UV. Lakier nie skleja włosów i zapewnia im dodatkową objętość.

Według mnie:

Plusy:

+ nie skleja włosów
+ jak na lakier ma nawet przyjemny zapach
+ jest wydajny

 Minusy:

- wysusza włosy
- powoduje rozdwojenie końcówek
- tworzy efekt snopka siana na glowie
- nie utrwala

Ocena: 2/5 
Na moich włosach się nie sprawdził :(   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz