niedziela, 3 lutego 2013

Oriflame feet up Anti-perspirant

Od dziecka zmagam się z nadmierną potliwością stóp i dłoni wiele razy odwiedziłam z tego powodu dermatologa, jednak kosmetyki które mi polecił mają podobne działanie jak te ze zwykłych drogerii. Dlatego cały czas szukam idealnego kremu redukującego potliwość i nie powodującego u mnie przesuszenia lub uczulenia. Kilka miesięcy temu skusiłam się na Oriflame, Feet Up, Anti-perspirant Foot Cream. Do tej pory mam co do niego mieszane uczucia, z jednej strony dobrze nawilża i daje ciekawy efekt schłodzenia, jednak na dłuższą metę nie powoduje znacznej poprawy.



Według producenta:

Pomaga kontrolować intensywność wydzielania potu i redukować nieprzyjemny zapach. Zawiera wyciąg z sosny o działaniu dezodoryzującym i ekstrakt z oczaru wirginijskiego, który koi i regeneruje skórę. Stopy są świeże i suche przez cały dzień.

Według mnie:

Plusy:

+ daje efekt schłodzenia
+ nawilża
+jest wydajny
+ ma wygodne opakowanie

Minusy:

- zapach
- nie działa jak powinien

Ocena 2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz