poniedziałek, 18 lutego 2013

AVON FOOT WORKS cynamonowy krem do stóp

Jak już wiecie muszę bardzo dbać o swoje stopy, szczególnie w zimie są suche i szorstkie. Wtedy z pomocą przychodzi mi Avon, Foot Works, Cinnamon Orange Moisturising Cream. Jest to krem nawilżający łączący zapach cynamonu z nutą pomarańczy. Idealny zapach na zimowe dni.


 

Według producenta:

Doskonale zmiękcza i nawilża stopy. Kusi wyjątkowym zapachem! Ciepłe korzenne aromaty pobudzą Twoje zmysły.  

Według mnie:

Plusy:

+ ładny zapach
+dobrze nawilża
+ wydajny
+zapach utrzymuje się długo
+dobrze się rozprowadza


Minusy: 

- długo się wchłania

Ocena: 4+/5



9 komentarzy:

  1. ja dopiero zaczęłam testować krem z gliceryną i masłem kakaowym z tej serii, zapraszam niebawem na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się nie sprawdził. Używałam go nakładając grubą warstwę, zakładając skarpetki i tak spałam. W innym wypadku był dla mnie za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię kosmetyków z avonu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Avon ma fajne produkty do stóp. Ciekawa jestem tego kremu, na pewno pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam peeling z tej seriii i normalnie kochałam go za zapch 3 szkoda ze się skończył- można dostać jeszcze tę serię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, ja swój mam już ok. rou :(

      Usuń
  6. Znam wiele osób, którym bardzo odpowiadają produkty do stóp z AVONa :)
    Sama też miałam okazję użyć peelingów i kremów parę razy i narzekać na nie nie mogę.

    OdpowiedzUsuń