środa, 2 stycznia 2013

Mydło ALEPPO

Ostatnio miałam okazję wypróbować naturalne mydło ALEPPO.  Była to dla mojego ciała dużo odmiana, gdyż zazwyczaj stosuję żele lub mydła pod prysznic. Zdecydowałam się przetestować ALEPPO, ponieważ od wielu, wielu lat zmagam się z problemem skóry atopowej. Szczególnie nasila się to zimą. Ku mojemu zaskoczeniu po ok. miesiącu stosowania moja skóra uległa znacznej poprawie.



O produkcie:
Bywa nazywane „MYDŁEM DOSKONAŁYM”, biorąc pod uwagę walory pielęgnacyjne jest to fakt niepodważalny. Mydło zrobione jest z trzech składników: oleju laurowego, oliwy z oliwek i dokładnie 0,01 % sody uzyskanej z wody morskiej.

Olej laurowy – Naturalny antybiotyk! Ma silne działanie antyseptyczne i mocno nawilża. Skutecznie łagodzi dolegliwości i problemy skórne, takie jak trądzik, łuszczyca, atopowe zapalenia skóry, łojotok. Miliony ludzi na świecie przekonały się o jego leczniczym działaniu.
Oliwa z oliwek skarbnica witaminy E, oprócz nawilżenia zapewnia odpowiedni poziom natłuszczenia i ochrony, ważny szczególnie dla skóry suchej. Regeneruje ją i opóźnia procesy starzenia.

W naszej ofercie występują mydła o różnej zawartości procentowej oleju laurowego: 20 %, 35 %, 50 % oraz 70 %. Im większe problemy dermatologiczne, tym mydło powinno zawierać więcej oleju laurowego - naturalnego antybiotyku. Jeśli skóra nie wykazuje żadnych zmian, stanów zapalnych zwracamy uwagę na zawartość oliwy z oliwek, ponieważ skóra sucha oprócz nawilżenia wymaga również natłuszczenia.

Mydło polecane do każdego rodzaju skóry, a  szczególnie do tłustej, mieszanej lub z problemami dermatologicznymi takim jak łuszczyca, egzema, trądzik, AZS, łojotok.


 Według mnie:
Plusy:
+ jest wydajne
+ doskonale leczy skórę
+ nadaje się do mycia twarzy i włosów
+ nie zawiera sztucznych substancji  
+ dobrze radzi sobie  trądzikiem

Minusy:
- zapach (charakterystyczny dla mydła szarego)
- cena ( kostka kosztuje ok 20 zł)

Ocena: 4+/5
Polecam szczególnie osobom mającym problemy skórne    

Znajdujące się wyżej mydełka można kupić m.in  TUTAJ

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem tego mydła. Teraz to pewno zamówię ;) Z jaką procentową zawartością oleju laurowego posiadasz mydełko? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam cały czas Mydła z Aleppo, i mogę powiedzieć że kostka starcza mi na prawie 3 miesiące, więc się opłaca :)
    Fajnie, że ktoś znalazł stronę na której mogę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń