piątek, 11 stycznia 2013

mleczko do demakijażu BeBeauty

 Kosmetyki z Biedronki też znajdują miejsce w mojej kosmetyczce, czy łazience. Produkty zazwyczaj nie odbiegają znacznie jakością od znanych marek, a są dużo tańsze. Co jakiś czas będę dzielić isę z wami opinią na temat wybranych kosmetyków z tego dyskontu. Dziś będzie to  Wygładzające mleczko do demakijażu BeBeauty. Jest to produkt, którego używam głównie do demakijażu oczu.



Według producenta:

Wygładzające mleczko łagodzące delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą z makijażu i zanieczyszczeń nie powodując wysuszenia. Dokładnie zmywa makijaż. Zawarty w preparacie ekstrakt z nagietka łagodzi podrażnienia i działa kojąco. Olej migdałowy i masło Shea działają odżywczo, łagodzą objawy suchości skóry. Mleczko zapewnia uczucie natychmiastowego ukojenia, skóra staje się gładka i czysta. Mleczko zostało przebadane dermatologicznie, jest produktem hypoalergicznym.

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze zmywa oczy
+ nie podrażnie skóry oczu
+ ładnie pachnie
+jest wydajny
+ ma wygodne opakowanie
+ jest tani

Minusy:

- jest zbyt tłusty do zmywania całej twarzy

Ocena: 5-/5
Polecam kosztuje ok 6 zł i jest bardoz wydajny

3 komentarze:

  1. u mnie spisuje się średnio

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rodzaj u mnie się nie sprawdził. Mam teraz w innej buteleczce niebieski i jest wg mnie trochę lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję zamiennie, wszystko zależy od rodzaju skóry :*

      Usuń