poniedziałek, 28 stycznia 2013

LIPOBASE - Krem idealny na wszystko

Gdy nadchodzi jesień i zima, często zmagam się z suchą skórą twarzy, a także rąk i stóp. Zazwyczaj większość kosmetyków natłuszczających i nawilżających powoduje u mnie nadmierny wyprysk. Ostatnio z pomocą przyszła mi Pani dermatolog, która poleciła mi Lipobase krem. Od tej pory jesteśmy nierozłączni służy mi jako: krem pod podkład, krem na noc, a także balsam do ust i krem do rąk i stóp. Jednym słowem ma mnóstwo zastosowań. Krem można kupić w aptece lub kupić online ceny wachają się od 9 do nawet 28 zł więc warto popytać w  różnych aptekach.



Według producenta:

  • Krem nawilżający i natłuszczający do codziennej peilęgnacji i ochrony suchej, podatnej na podrażnienia skóry.
  • Przywracanie właściwego uwodnienia i natłuszczenia skóry we wszystkich stanach prowadzących do zaburzenia jej właściwości ochronnych
  • Do sporządzania recepturowych preparatów dermatologicznych (jako obojętna zaróbka)

Krem Lipobase posiada następujące cechy:
Fizjologiczne:
  • nawilżające i natłuszczające
  • jest dobrze znoszony, nie zawiera substancji zapachowych, a dzięki swemu składowi ogranicza do minimum możliwość wystąpienia reakcji uczuleniowych
  • nie ma działania komedogennego (powstawanie zaskórników) i może być stosowany na twarz
Kosmetyczne:
  • jest przyjemny w stosowaniu: łatwo się rozsmarowuje, jest zmywalny wodą i nie brudzi ubrania.

Według mnie:
Plusy:

+ dobrze nawilża
+ nie przetłuszcza skóry
+ ma wygodną tubkę
+ ładnie pachnie
+ nie uczula
+ nie powoduje wyprysku
+ jest wydajny

Minusy:

- dostępność

Ocena: 5/5 zdecydowanie polecam



5 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco... skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, za do cery suchej, ja niestety mam tłustą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, moja mama również go stosuje jak krem ochronny,a ma skórę mieszaną. Krem dostosowuje się do skóry. Możesz wypróbować, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  3. Coś dla moich wymagających ostatnio dłoni. Przy takim stopniu wysuszenia każdy nawilżacz świetnie się sprawdzi! Warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń