sobota, 19 stycznia 2013

Biały Jeleń Hipoalergiczny żel do mycia twarzy

Kilka dni temu skończyłam testować Pollena-Ostrzeszów, Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem. Dlatego,  że mam skórę alergiczną bez dłuższego zastanowienia postanowiłam wypróbować ten produkt. Uwzględniając cenę i działanie, produkt wypada nawet dobrze. Jednak nadaje się głownie  do tłustej skóry, przy mieszanej cerze wysusza ją.



Według producenta:

Hipoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem przeznaczony jest do oczyszczania skóry normalnej i mieszanej. Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz zapobiega rozwojowi bakterii. W efekcie skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka.
Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.
Zawiera:
- ksylitol i laktitol - składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry,
- ekstrakty z aloesu i ogórka - zapewniające odpowiedni poziom nawilżenia i uczucie odświeżenia,
- alantoina i pantenol - łagodzące podrażnienia skóry i stymulujące jej naturalne procesy regeneracyjne.

Według mnie:

 

Plusy:


+ładnie pachnie
+nie uczula
+ dobrze oczyszcza skórę
+cena
+ skóra staje się bardzie miękka
+ dobrze się rozprowadza

Minusy:


- nie nadaje isę do skóry suchej i mieszanej

Ocena: 4/5

5 komentarzy:

  1. oj ja mam trosze suchą skórę to nie za bardzo ;P
    chociaż ostatnio dość dobrze się nawilżyła ale wolę jej nie narażać;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś ewentualnie stosować, ale puźniej musiałabyś dobrze nawilżyć skórę ;)

      Usuń
  2. No ciekawie się zapowiada, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam go ze wszystkich stron w hebe ale się nie zdecydowałam, bałam się właśnie, że może wysuszać moja i tak suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam te serie,ale tego jeszcze nie probowalam.moze sie skusze jak znajde

    zapraszam do siebie i na facebooka

    OdpowiedzUsuń