niedziela, 30 grudnia 2012

VEET KREM DO DEPILACJI ZA 5 zł

Dwa miesiące temu byłam lekko zszokowana, gdy w  moim TESCO zobaczyłam na wyprzedaży
Veet, Krem do depilacji skóry wrażliwej za 5 zł !!! z datą ważności do 2013 roku. Nie zastanawiając się długo wzięłam 4 sztuki i udałam się do kasy. A teraz trochę o kremie:


według producenta:
Zapomnij o podrażnieniach skóry i odrastających włoskach. Dzięki Kremowi Do Depilacji Dla Skóry Wrażliwej Veet® unikniesz krostek i podrażnień.
Po prostu nałóż jedwabisty, nawilżający krem na skórę, odczekaj 5 minut, a następnie usuń krem szpatułką Perfect Touch™ i ciesz się gładkimi nogami aż dwukrotnie dłużej niż po goleniu.
Przecież „wrażliwe” dziewczyny też chcą czuć się seksownie i zasługują na gładką skórę!

Według mnie:

Plusy:
+ nie podrażnia
+ usuwa większosć włosków
+ włoski odrastają słabsze 
+ nadaje się do depilacji bikini

Minusy:
- trzeba go trzymać 10 min
- cena regularna jest wysoka

Ocena: 4/5

2 komentarze: