poniedziałek, 17 grudnia 2012

Niezawodny płyn do soczewek

 
Płyn do soczewek Horien kupiłam przy okazji zakupu soczewek. Byłam bardzo ciekawa czy przy tak niskiej cenie płyn może być dobry. Okazało się, że teraz jest to mój najlepszy kompan.
 

W.g producenta:
Płyn Horien do soczewek kontaktowych jest wielofunkcyjnym płynem, który:

+ czyści,
+ opłukuje,
+ dezynfekuje,
+ przechowuje,
+ usuwa osady białkowe,
+ nawilża,
+ posiada formułę NO RUB - soczewki nie wymagają czyszczenia ręcznego

Płyn Horien posiada optymalny skład chemiczny, dzięki czemu wyraźnie podnosi się komfort noszenia soczewek. Pozwala na długie ich noszenie, ponieważ posiada składniki wpływające korzystnie nie tylko na samą soczewkę, ale także na oczy użytkownika.

Przydatność po otwarciu: 3 miesiące. 


Moim zdaniem:
Plusy:
+ dobrze oczyszcza
+ ma wygodne opakowanie
+ nawilża
+ nie powoduje uczuleń
+ CENA 11zł za 500ml

Minusy:
- tylko jedno opakowanie na soczewki przy tak duzej pojemnośći

Ocena: 5.5
 


5 komentarzy:

  1. Używam tego płynu od bardzo dawna i jest uważam, że jest bardzo dobry, a cenę ma przystępną. Zdaje się tylko, że można go używać przez 3 miesiące od otwarcia opakowania, a niektóre 6 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale osobiście płyn wykorzystuje w 2-3 miesiące, więc to nie problem.

      Usuń
  2. Muszę polecić go chłopakowi. Wydaje mi się, że strasznie przepłaca na tych płynach...

    OdpowiedzUsuń
  3. mój płyn, najlepszy z najlepszych :D

    OdpowiedzUsuń