niedziela, 25 listopada 2012

Perfecta no problem!



Kilka miesięcy temu w wyniku nagłej potrzeby zdecydowałam się kupić w mojej osiedlowej drogerii
Dax Cosmetics Perfecta No Problem Antytrądzikowy żel do mycia twarzy dla dziewcząt
dlatego, że niebyło innego sensownego żelu, zdecydowałam się na ten. Po 3 dniach stwierdziłam iż cena to chyba jedyny plus tego produktu.










Według producenta:
Perfecta No Problem - antybakteryjny żel do mycia twarzy z mikrogranulkami dla dziewcząt.
antybakteryjny żel do mycia twarzy z mikrogranulkami oraz ekologicznym wyciągiem
z mango, triclosanem i allantoiną, który: dokładnie oczyszcza skórę; odblokowuje i zmniejsza pory; redukuje istniejące zmiany trądzikowe; zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków; wygładza i koi podrażnienia
Gwarancja skuteczności potwierdzona dermatologicznie.
 

Moim zdaniem:
 

Plusy:
+Cena
 

Minusy:
- nadmiernie wysusza skórę
-ma zbyt wodnistą konsystencję
- powoduje zdzieranie naskórka
-jest nie wydajny
-powoduje nadmierne wydzielanie sebum

Ocena: 1/5

Jednym słowem nie polecam.

    

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za kosmetykami Perfecty, jakoś nigdy z żadnego nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń